ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Οι διάλογοι που «έκαψαν» τον 39χρονο γόη

SHOWBIZ
Οι business στο Μιλάνο με τον 40χρονο φίλο του

Οι διάλογοι που «έκαψαν» τον 39χρονο γόη

Το νταραβέρι με μεσάζοντα νεαρή για ρολόγια και πέτρες. Συνομιλίες και με πρόσωπο γνωστό στους κύκλους των celebrities που ελέγχεται από την ΕΛ.ΑΣ.

Αποκαλυπτικούς διαλόγους του κατηγορούμενου Αλέξανδρου Αγγλούπα με τους Ρομά που φέρονται ως αρχηγοί της εγκληματικής οργάνωσης κατέγραψε ο υπερκοριός της ΕΛ.ΑΣ.

Ο 39χρονος γόνος επιχειρηματικής οικογένειας φέρεται ότι συνομιλεί και με έναν 40χρονο, γνωστό στους κύκλους των celebrities, καθώς και σε μια νεαρή. Η αστυνομική έρευνα για τους δύο τελευταίους συνεχίζεται.

Γυναίκα για τη «δουλειά»;

Αγγλούπας: Αγαπούλα μου, θα σε πάρω πιο μετά, κατάλαβες, το νταραβέρι (εννοεί στη διάρκεια της συναλλαγής).
- Κατάλαβα.
Αγγλούπας: Μαίρη, θα σε πω, ξέρω εγώ. Εντάξει, έλα, γεια.
(...)
Αγγλούπας: Ελα, είμαι στον άνθρωπο εδώ, μπροστά τον έχω, είναι μεν πολύ ακριβό ρολόι, αλλά έχουν πέσει... Φαντάσου, έχει ο άνθρωπος ένα σκέτο και ζητάει 2.500 και δεν μπορεί να πουλήσει. Μου δίνει πέντε χιλιάρικα.
- Ε, δεν ξέρω, μήπως είναι λίγα; Είναι σαν να το σκοτώνω το ρολόι. Λίγο παραπάνω κάτι.
Αγγλούπας: Θα σου βγάλω εγώ δύο τρία κατοστάρικα πάνω από την πέτρα, θα δεις, θα πάρουμε τα λεφτά από την πέτρα. Εγινε, έγινε, Μαρία.
(...)
Αγγλούπας: Πάρε τη φίλη σου και πες της ο άνθρωπος μας δίνει 36 κατοστάρικα για την πέτρα. Και μας δίνει για τα δύο, αυτό με τις πέντε πετρούλες και το άλλο, το οποίο δεν είναι αυτό, τρία κατοστάρικα, τρία εννιακόσια όλα μαζί.
- Ρε, Αλέξη, αυτά είναι λίγα λεφτά.
(...)
Αγγλούπας: Δεν την έδωσα την πέτρα τελικά, αγάπη μου, αλλά θεωρώ θα βρω πελάτη με περισσότερα χρήματα, είναι κρίμα. Εδωσα τα ρολόγια όμως, φύγανε.
- Εβγαλες χαρτζιλικάκι;
Αγγλούπας: Εβγαλα δύο χιλιάδες.
- Μπράβο σου.

«Σε τι τιμή;»

Φίλος: Ελα, Αλέξη μου.
Αγγλούπας: Εσύ μου είχε πει για τα ρολόγια αυτά ότι υπάρχει ενδιαφέρον από κάποιον;
Φίλος: Ναι.
Αγγλούπας: Α, γιατί με πήρε ο (...) Και μου λέει να βρούμε κανένα σοβαρό να σπρώξουμε τα ρολόγια.
Φίλος: Ναι, σε τι τιμή;
Αγγλούπας: Να δω ποια ρολόγια είναι και να σε πάρω. Εχω μπερδευτεί τώρα.
Φίλος: ΟΚ.
Αγγλούπας: Μήπως κάνουμε καμιά δουλειά, είναι ακριβά ρολόγια, ξέρεις.
(...)
Αγγλούπας: Σου έστειλα τη λίστα με τα ρολόγια, συν το PANERAI που δεν είναι μέσα στη λίστα. Να τους κάνουμε μια προσφορά, αυτές είναι οι αρχικές τιμές των ρολογιών εκεί που σου έστειλα.
Φίλος: Η λίστα με πόσα χρήματα είναι;
Αγγλούπας: Ενάμισι εκατομμύριο. Οι αρχικές.
Φίλος: Αυτοί, για να καταλάβεις, είχαν πει στον Ν τότε για μισό εκατομμύριο και κατέβηκαν στα 450 χιλιάρικα.
Αγγλούπας: Ναι, δεν ξέρω αν ήταν το PANERAI μέσα. Συζήτησε με το (...) να δούμε τι και πώς.
Φίλος: Ναι. Πρέπει να έχω μια τιμή, ρε παιδιά. Κάντε προσφορά και πείτε πόσο τα πουλάτε.
Αγγλούπας: Αυτοί θέλουν τρέλες. Θέλουν 650.000.
Φίλος: Δεν πρόκειται, άρα μη συζητάμε καθόλου! Δεν υπάρχει τώρα Ελληνας κανένας.
Αγγλούπας: Ο καθένας μπορεί να ζητάει ό,τι θέλει. Το θέμα είναι τι θέλουμε να πληρώσουμε εμείς. Εμείς θα τους πούμε, κατάλαβες;
Φίλος: Κάτσε να μιλήσω με τον άνθρωπο, μη γίνουμε ρεζίλι, και σε παίρνω, να έχουμε κάτι στα χέρια μας.
Αγγλούπας: Σε φέρνω κατευθείαν και σε επαφή με τον (...), που τα έχει στα χέρια του.
Φίλος: Δεν με ενδιαφέρει. Προτιμώ να είσαι εσύ στη μέση.
(...)
Φίλος: Το deal μπορεί να γίνει ως εξής. Αυτοί θα στείλουν έναν άνθρωπο εδώ να ελέγξουν τα ρολόγια. Δεν μπορούν να φέρουν όμως τα λεφτά στην Ελλάδα. Τα έχουν στο Μιλάνο. Ο άνθρωπος που θα ελέγξει θα μείνει εδώ πέρα. Αν είναι όλα OK, θα φύγουν από εδώ ένας ή δύο άνθρωποι να πάνε στο Μιλάνο να παραλάβουν τα μετρητά.
Αγγλούπας: Ναι, αλλά στο Μιλάνο πώς θα εξασφαλιστούμε ότι θα πάρουμε τα λεφτά;

Διαβάστε παρακάτω τη συνέχεια: 

Οι business στο Μιλάνο με τον 40χρονο φίλο του

Αγγλούπας: Τους είπα ότι ο (...) έχει μια προμήθεια (30.000 ευρώ) από εκεί που θα πάρω κι εγώ κάτι, και τα υπόλοιπα είναι μεσάζοντες, δεν έχουμε δουλειά εμείς
- Εντάξει, ακριβώς αυτό είναι. Δηλαδή εγώ παίρνω τα τριάντα τρία, εσύ τριάντα τρία, ο (...) τριάντα τρία
(...)
Αγγλούπας: Δύο η ώρα θα τα πάνε στη θυρίδα οι άνθρωποι, γιατί φοβούνται, δεν τα κρατάνε πάνω τους. Είναι πολλά λεφτά για να είναι στο σπίτι.
- Ωραία, άρα εγώ θα πάρω τηλέφωνο ότι δύο η ώρα ο άνθρωπος τα γυρίζει στη θυρίδα στην τράπεζα.
(...)
- Λοιπόν, άκουσε τώρα τι λένε αυτοί οι άνθρωποι, οι ρολογάδες (...) Αυτοί θα είναι τη Δευτέρα εδώ, αυτοί θα είναι οι εκτιμητές (...) Λέω τα ρολόγια θα είναι σε θυρίδα και δεν τα βγάζει ο άνθρωπος, γιατί φοβάται (...) Ο αγοραστής ο ίδιος θα είναι στο Μιλάνο με τα χρήματα, ο (...) αυτός μαζί με τον δικηγόρο του. Δεν έχει καμία αντίρρηση να πάμε να ελέγξουμε τα χρήματα όπου θέλουμε (...) Δηλαδή σου λέει πάρε τα λεφτά, πες μου ότι είσαι safe και τότε αφήνεις τους δικούς σου από τα μάτια σου με τα ρολόγια (...)
Αγγλούπας: Ναι, να εκτιμήσει αυτός πόσο θέλει για ένα (...) και να βγάλουμε κοστολόγιο.
(...)
- Εγώ δεν έχω άνθρωπο να στείλω στο Μιλάνο. Υποτίθεται εσύ τα έχεις τα άτομα αυτά.
Αγγλούπας: Πάω εγώ στο Μιλάνο.

Παζάρι με κοσμηματοπώλες 

Αγγλούπας: Πάω από τον πελάτη να πάρω το ρολόι, το μονόπετρο και λοιπά, τι ώρα είσαι επάνω, πού θα είσαι εσύ;
Κοσμηματοπώλης 1: Ε, πάρε με όταν τα πάρεις να βρεθούμε.

Αγγλούπας: Είμαι παραλιακή, ανεβαίνω, θέλω να βάλουμε μια πετρούλα, να βγάλουμε ένα αριθμητικό. (Κλεμμένο λίθο.)
Κοσμηματοπώλης 2: Εντάξει, αγορίνα.

Αγγλούπας: Κούκλα η πέτρα, κούκλα. Πολύ καλή πέτρα, ωραία κοψίματα.
Κ: Ωραία και τι σ' τη βγάζει, «vssi»;
Αγγλούπας: Ε, νομίζω «vvs2», όχι, ρε, είναι πολύ καλή πέτρα, σου λέω.

Τα super deals, οι θυρίδες και τα Rolex!

«Δεν θέλω τσάντες»

Κ: Αγοράζεις ρούχα;
Αγγλούπας: Οχι, ρε, εταιρία έχω, δεν έχει ο πατέρας μου εργοστάσια με ρούχα; Είναι η δουλειά μας, ρε.
Κ: Ναι, ρε;
Αγγλούπας: Είσαι τρελός; Εχουμε σαράντα μαγαζιά.
Κ: Καλά, ρε. Γιατί μου πέφτουνε εμένα, ρε, καλά ρούχα στο χέρι. Γυναικεία καλά επώνυμα ρούχα (εννοεί από κλοπές),
Αγγλούπας: ...Να μου λες όταν θα σου πέφτουνε επώνυμα βαριά, γούνες και τέτοια.
Κ: Δηλαδή ας πούμε τώρα αυτή τη στιγμή... Πρόσεξε έχω στη Θεσσαλονίκη γνήσια Bulgari τσαντάκια. (Εννοεί κλεμμένα.) Γύρω στα 1.500 κομμάτια.
Αγγλούπας: Τσαντάκια τι να τα κάνω, ρε, ρούχα σου λέω!

Εκθεση χρυσοχοΐας

Κ: Αλεξ, ξέρεις τι θέλω; Μια πρόσκληση για την έκθεση που είναι εκεί.
Αγγλούπας: Ποια έκθεση, πού;
Κ: Εχει ανοίξει έκθεση χρυσοχοΐας, ρε, κοσμημάτων.
Αγγλούπας: Κάτσε να πάρω.
Κ: Για πάρε και δες, άμα είναι να μου βρεις μία πρόσκληση
(...)
Αγγλούπας: Αυτή είναι η έκθεση η μικρή, δεν είναι η μεγάλη χρυσός και ασήμι που γίνεται τον Φεβρουάριο. Ψάχνω να βρω δικό μου έμπορο εκεί, για να πάρω πρόσκληση, αλλά δεν είναι κανείς, μου λένε “εμείς πάμε στη χρυσός και ασήμι”.
Κ: Αυτή δεν έχει τώρα χρυσό δηλαδή εκεί;
Αγγλούπας: Αυτή τι χρυσό, ρε, αυτή έχει τέτοιο, πες το, αλλά έχει τους μικρούς εκεί, τα εργαστήρια, δεν πάνε οι δυνατοί εκεί με πράγματα βαριά.

Σε ρόλο εκτιμητή

Κ: Το δαχτυλίδι πόσο, τι έκανες; (Εννοεί το κλεμμένο δαχτυλίδι).
Αγγλούπας: Βρε, δεν μίλησα με τον Β; Ρε, 3.000 ευρώ δεν τα έκλεισα μαζί του, πλάκα μου κάνετε, μωρέ;
Κ: Αυτό το δαχτυλίδι είναι δικό μου, καμία σχέση με τον Β.
Αγγλούπας: Κάτσε να το ζυγίσω. Είναι 6,2 γραμμάρια, περίμενε να το χτυπήσω στο κομπιούτερ.
Κ: Με το πόσο το βάζεις; 18άρι είναι να ξέρεις, ε.
Αγγλούπας: 148 ευρώ, με το 24. (Εννοεί 24 ευρώ το γραμμάριο.)

Το «σπίτι»

Αγγλούπας: Σε πήρε;
Κ: Ναι, έχει δουλειά σήμερα, λέει, θα το κανονίσουμε αύριο κατά τις 12 η ώρα.
Αγγλούπας: Ωραία, πήγαινε να δεις, γιατί αυτό το σπίτι που πουλιέται είναι «καλό είναι ωραίο». Κατάλαβες;

«Μισό μισό»

K: Τι λέει; Εχω γυναικείο Patek Philippe, μισό μισό. (Εννοεί κλεμμένο ρολόι.)
Αγγλούπας: Στείλε μου μια φωτογραφία, τα έχουμε πει, ρε.
Κ: Εξάλλου σε παίρνω για να ανοίξεις το viber, γι' αυτό.

Οι «ταρίφες»

Αγγλούπας: Ελα, σου έστειλα.
Κ: Μόνο τόσα, ρε Αλέξη;
Αγγλούπας: Με τίποτα δεν μου κάνει για παραπάνω.
Κ: Αφού είναι αντρικό ατσάλινο. Αυτά έχουν 35 και 40 χιλιάρικα.
Αγγλούπας: Οχι, ρε. Ο ατσάλινος ναυτίλος κάνει 22 χιλιάρικα. Αλλο η πλατίνα. Στο (...) 22 χιλιάρικα έχει, σε όλο τον κόσμο τόσο έχει. Μεταχειρισμένο με χαρτιά πουλάει γύρω στις 10.000 ευρώ.
Κ: Αυτό δεν πουλάει;
Αγγλούπας: Οκτώ δεν πουλάει.
Κ: Αυτό; Αυτό;
Αγγλούπας: Αυτό! Τα ζητάνε με χαρτιά στο ίντερνετ, 4.500 με 5.000, είναι Κορς το ρολόι. Με χαρτιά αυτό πουλάει 3.500. Εγώ δεν μπορώ να το πάρω πάνω από 2.500, δεν μου κάνει. Είναι παλιό το ρολόι. Είναι του 1990-1995. Είναι με μπαταρία, δεν είναι αυτόματο.

Πάνω απ' όλα η ποιότητα!

Αγγλούπας: Εχει το καντράν ζημιά, ρε φίλε, το βλέπω είσαι σίγουρος;
Κ: Δεν έχει τίποτα. Τα γράμματα δεν φαίνονται καλά, σου λέω.
Αγγλούπας: Μπορείς να μου στείλεις φωτογραφίες, σε παρακαλώ πολύ, να είμαστε σίγουροι, μην πάθουμε καμιά ζημιά. Αν το καντράν έχει πρόβλημα, δεν πουλιέται ποτέ, μη φάμε κανένα αγγούρι για να βγάλουμε δυο τρία κατοστάρικα ο καθένας, μην πάθω καταστροφή.

Οι αγοραστές

Γυναίκα: Αλέξη, μου έστειλε μήνυμα ο (...) και μου λέει μπορούμε να έχουμε φωτογραφία απ' όλα τα ρολόγια μαζί, να δουν τουλάχιστον ότι τα έχουμε στα χέρια μας;
Αγγλούπας: Πιο μετά κάτι θα μπορέσω να κάνω, αλλά τα ρολόγια είναι κλειδωμένα στη θυρίδα, πες του.
(...)
Αγγλούπας: Παρακάλεσε τον (...) να σου στείλει φωτογραφίες από τα ρολόγια γιατί το ζήτησαν οι αγοραστές του (...)
Κ: Ναι
Αγγλούπας: Φωτογραφίες να δείξουμε ότι έχουμε τα ρολόγια, πραγματικά, γιατί αυτοί μας έστειλαν φωτογραφία τα λεφτά.

«Κάνα καλό ενοίκιο»

Κ: Να βγούμε να βγάλουμε τα χαμένα. Ο.κ.;
Αγγλούπας: Ο,τι γουστάρεις.
Κ: Να ξέρεις, έχω χάσει τώρα 250 ευρώ και συν τα έξοδα που ήρθα, έχουμε και το άλλο σπίτι που θα «νοικιάσουμε».
Αγγλούπας: Ε, αυτό σου λέω, θα σου βγάλω, ρε, αν κάνουμε κάνα καλό «νοίκι», θα σου βγάλω χοντρά τώρα, όχι μ..., αυτά είναι παιχνίδια, άκου διακόσια και διακόσια πενήντα και, και.
Κ: Ναι, αυτό λέω κι εγώ. Το δίνω τώρα σε αυτόν, γιατί είναι κρίμα και ήταν στο νοσοκομείο κιόλας, να πάρει κανένα «μεροκάματο».
Αγγλούπας: Το ξέρω και κοίτα να κάνουμε κάνα «ενοίκιο» καλό, γιατί παίζουμε με (ακατάληπτο), με 400 ευρώ, 200 και παίζουμε τις κολοκυθιές.

Μύκονος!

Κ: Πού είσαι, τρελέ;
Αγγλούπας: Εδώ, σε γάμο στη Μύκονο. Τι έγινε;
Κ: Μπορείς να μου βρεις άτομο να έρθει τώρα, γιατί είναι πολλά και καλά; (Εννοεί κλεμμένα.)
Αγγλούπας: Τι πράγματα είναι;
Κ: Rolex, Cartier, Bulgari.
Αγγλούπας: Κλείσε να πάρω κάποιον να έρθει να μου στείλει φωτογραφίες στης (...) το τηλέφωνο, να δούμε τι και πώς.

Διαβάστε επίσης:

Καταθέσεις-σοκ από δύο θύματα που βρήκαν τις βίλες τους ρημαγμένες





Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Showbiz

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video