Μόνο στους ξενύχτηδες φαίνεται πως απευθύνεται πλέον η εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη "ΟΛΑ Μπίπ" κάθε Δευτέρα.
Κάτι λίγο οι εξελίξεις και η αργοπορία του δελτίου που φέρνει μαζί της όλη την καθυστέρηση της Prime time . Λίγο οι πολλές διαφημίσεις αλλά και ο χρόνος που έχουν (....η καλύτερα δεν έχουν ) στη διάθεση τους οι Ράδιο Αρβύλα που προηγούνται καταφέρνουν να κάνουν την εκπομπή του Θέμου να ξεκινάει πολύ αργότερα απο τις 00:15 που είναι προγραμματισμένη.
Χθές συγκεκριμένα η εκπομπή ξεκίνησε στις 1:10 δηλαδή σχεδόν μια ώρα μετά. Δηλαδή και να θέλεις να την παρακολουθήσεις έστω και λίγο δεν μπορείς αφού μάλλον πρέπει να το ξημερώσεις.
Δυστηχώς ο προγραμματισμός του ΑΝΤ1 φαίνεται να μην ευνοεί καθόλου της συγκεκριμένη εκπομπή και μάλλον κάτι πρέπει να κάνει κάτι γι αυτό.
Τις Τρίτες κάτι γίνεται.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου