ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Σχολιάζοντας τα...νούμερα!!





Βράδυ Πέμπτης και ύστερα από μια κουραστική μέρα στη δουλειά, το μόνο που μπορεί πραγματικά να με χαλαρώσει ένα να αφεθώ στο χαρτί. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο άλλοι θα χαλαρώσουν ή...θα νευριάσουν γιατί κακά τα ψέματα, συζήτηση για τα νούμερα ποτέ μα ποτέ δεν ικανοποιεί τους πάντες! Είναι βέβαιο ότι κάποιοι θα πικραθούν, άλλοι θα συμφωνήσουν ή θα διαφωνήσουν και κάποιοι άλλοι θα προσπαθήσουν να με βγάλουν λάθος έχοντας μια δική τους άποψη, την οποία ντε και καλά πρέπει να ασπαστούμε όλοι.



Στο προκείμενο. Δεν υπάρχει καμία αγαπημένη μου εκπομπή ή σειρά. Ειδικά για σειρά που δεν έχω παρακολουθήσει ολοκληρωμένα ούτε ένα επεισόδιο φέτος. Δεν με αφορά λοιπόν να κάνω δημόσιες σχέσεις μιλώντας για νούμερα, ούτε να υπερασπιστώ ένα αγαπημένο μου προϊόν. Τα μόνα που βλέπω φανατικά και θα τα υπερασπιζόμουν αν χρειαζόταν είναι το Deadly women και το Mayday που δεν παίζει καν σε κανάλι εθνικής εμβέλειας. Αυτά για να εξηγηθούμε.



Τι έχουμε στα νούμερα; Έναν Αλφα να πηγαίνει γ...ελώντας, ή μάλλον χαμογελώντας, μιας και τα περισσότερα νέα προγράμματα του έχουν βγει πολύ δυνατά, ειδικά στη μυθοπλασία που ποτέ δεν είχε παράδοση. Ένα Μεγκα που τα έχει δει σκούρα στη ζώνη της μυθοπλασίας με τις καινούργιες του σειρές να καταγράφουν ιστορικά χαμηλά κι έναν Αντ1 που, όντας πλήρως απογοητευμένος από τη συνεχή του προσπάθεια (χωρίς αποτέλεσμα) να φτιάξει το prime time, φέτος (θα) είναι ευχαριστημένος και με 20αρια.



Ο Αλφα λοιπόν έχει δημιουργήσει μια συνέχεια εκπομπών με πολύ μεγάλες τηλεθεάσεις στο καθημερινό του πρόγραμμα με 2 κενά, το πρωινό 10-1 που απέχει συνειδητά (και καλά κάνει) και το απογευματινό 4-6 που δημιούργησε μια εκπομπή βιαστικά (όπως φαίνεται) και πρόχειρα, σημειώνοντας τηλεθεάσεις που είχε πολλά χρόνια να δει ο Αλφα σε αυτή τη ζώνη. Συγκεκριμένα πριν κι από το Μικρούτσικο με το Από καρδιάς. Μα τι βλακεία έκαναν και δεν συνέχισαν τις Οικογενειακές ιστορίες; Οκ θα ήταν σίγουρα μεγαλύτερο το μπατζετ αλλά τα νούμερα θα ήταν τα διπλάσια και στα 2 κοινά... Ένα δεύτερο πονεμένο κεφάλαιο ακούει στο όνομα Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Εκτέθηκαν...και τι θα κάνουν τώρα;; Ούτε οι ίδοι δεν περίμεναν τηλεθεάσεις 10% σε μια ζώνη επιτυχημένη εδώ και 10 χρόνια! Αλιμπέρτη, Μικρούτσικος...όσοι και να πέρασαν, έκαναν πάντα τηλεθέαση είτε πάνω από 20% είτε πολύ κοντά. Εδώ σε λίγο θα γράψει και μονοψήφια... Αδιέξοδο βλέπω και υπομονή ως...το τέλος της σεζόν!



Ο Αντ1. Επιτέλους είδε Θεού πρόσωπο στην prime time. Όχι ότι έκατσε ακόμα η μπίλια. Είναι νωρίς. Αλλά ένα 20αρι μέσος όρος δεν φαίνεται και άπιαστος στόχος για τη ζώνη. Στην αντίπερα όχθη έχουν πολύ σημαντικά θέματα να λύσουν, όπως τα νεανικά κοινά του Πρωινού τους που έχουν υποστεί άγρια αρπαγή από το Σεφερλή ή το Dancing που φέτος μάλλον θα τα βρει πολύ ζόρικα με την τηλεθέαση. Τέτοια χαμηλά νούμερα δεν περίμενε κανείς στον Αντ1 για το σόου που κάποτε σάρωνε με 40αρια...



Ας πιάσω και το Μεγκα στο στόμα μου που σαν πολύ στην απ' έξω το άφησα. Το τι σκαμπίλι έχουν φάει με τη μυθοπλασία και το δελτίο δεν λέγεται! Μιλάμε για...ξύλο!! Η νέα σειρά Δικαίωση, όχι απλά δεν κάνει τα νούμερα που συνηθίζουν να κάνουν οι σειρές του Αρβανίτη, αλλά ειδικά στα νεανικά αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα. Φανταστείτε ότι τα νούμερα που προσδοκούσαν ήταν τα νούμερα των Κλεμμένων ονείρων και τους βγήκαν...νούμερα δελτίου ειδήσεων! Δεν το κόβω και πολύ να μένει στο prime time. Δηλαδή με τέτοια νούμερα ούτε και στο σλοτ 7-8 δεν το κόβω... Θα δούμε! Σίγουρα θα έχουμε εξελίξεις! Το άλλο τραγικό χαστούκι έχει έρθει εδώ και πολύ καιρό, από τότε που άρχισε το Μπρούσκο και έκατσε η μπίλια. Το Όνειρο ήταν όχι μόνο έχασε τα νούμερα των πρώτων επεισοδίων, αλλά πλέον σημειώνει ιστορικό χαμηλό για καθημερινή απογευματινή σειρά του Μεγκα. Έχει δε ρίξει και την τηλεθέαση του δελτίου ειδήσεων. Διπλό το κακό. Κι εδώ προβλέπονται εξελίξεις, μιας και το Μεγκα ούτε είναι συνηθισμένο σε τέτοια νούμερα, ούτε και θα αφήσει το δελτίο να παίρνει τέτοια πάσα. Ευτυχώς που τους έκατσε η πρωινή ζώνη και έχουν ένα λόγο να χαίρονται!



Το Σταρ (δεν θα μου τη γλίτωνες φυσικά). Καταρχήν να πούμε ότι μετά την κατάργηση της μεσημεριανής ζώνης έτσι όπως την ξέραμε και την αλλαγή θεματολογίας του δελτίου από πέρσι, το κανάλι έγινε πιο συμπαθές στο τηλεοπτικό κοινό αφού όλο αυτό το κίτρινο που πρέσβευε τόσα χρόνια και επέβαλε με όχι πάντα τον καλύτερο τρόπο, έφυγε πια μακρυά. Για την ακρίβεια όχι πολύ μακρυά γιατί το κανάλι που...πήρε αρκετή από αυτή την κιτρινίλα εδρεύει μόλις λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα! Στο Σταρ λοιπόν έχουμε μια Τατιάνα να μην ξέρει πλέον πως θα βρει τα νερά της σε αυτή την καταραμένη ζώνη που μαύρη η ώρα και η στιγμή που δέχτηκε να πάει. Δεν καθόταν καλύτερα στο tlife και στο σπίτι της, από το να διαβάζει κάθε λίγο για τα 10αρακια που σημειώνει και τη σκόνη που τρώει με τα τσουβάλια από την Ελένη... Μετά την Τατιάνα όμως το Σταρ χαμογελάει. Ο Φώτης και η Μαρία είναι ανεβασμένοι από πέρσι, σταθερά με διψήφια και πολλές φορές πρώτοι στη ζώνη τους! Μεγάλο κατόρθωμα όταν παίρνουν τις μονοψήφιες πάσες της Τατιάνας στο 15-44. Για τη νέα ελληνική σειρά του Σταρ δεν θα μιλήσω καθόλου! Τα νούμερα λένε περισσότερα. Βλέπετε, όταν ένα κανάλι το ξέρεις ψυχαγωγικό, δεν θα το ψάξεις για να βρεις τη μυθοπλασία ποτέ. Ποτέ όμως. Μια Προδοσία που έτυχε να αρέσει και να πάει καλά δεν σημαίνει κάτι.



Πάμε και στον Σκαι που το γύρισε στην ψυχαγωγία (και καλά έκανε αν είναι να συνεχίσει να κάνει την ενημέρωση με τον ίδιο τρόπο). Αγαπητό μου Σκαι, σε παρακαλώ μόνο για ένα πράγμα. Μην μου πειράξεις το Deadly women από το πρόγραμμα γιατί εκεί να δεις διαδήλωση που θα στήσω έξω από το κτίριό σου! Ιδέα δεν έχεις! Και για να δεις πόσο δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, δεν θα σχολιάσω τίποτα άλλο για σενα!



Και πάμε και στο Ε. Δεν θα πούμε πολλά πραγματάκια. Έτσι κι αλλιώς, τα νούμερα είναι καλά για ένα νεόδμητο κανάλι. Δεν υπάρχει και μέτρο σύγκρισης. Ελπίζω σε πλουσιότερο πρόγραμμα, περισσότερες εκπομπές, λιγότερο τηλε-τζόγο, μια καθημερινή εκπομπή με Φουρθιώτη που θέλω τρελά να δω να γίνεται και αναμένουμε και τις εκπομπές της Γερμανού για να τις σχολιάσουμε.



Αυτά προς το παρόν! Νύχτα είναι, μπορεί και να έχουμε συνέχεια εδώ!! Μείνετε συντονισμένοι!






Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Showbiz

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video